Jump to content
PLAYSYSTEMS NEWS
  • PLAYSYSTEMS NEWS
  • PLAYSYSTEMS NEWS

RECRUTĂM MODERATORI

Dacă dorești să faci parte din echipa PLAYSYSTEMS te așteptăm cu o cerere!
    Aplica aici

Recommended Posts

Prenume » Ma numesc Alex.

Varsta » Am 23 de ani.

Locatie » Locuiesc in Baia Mare, Judetul Maramures.

Ocupatie » Lucrez ca Suport Tehnic Genesis Digital si sunt Student la Facultatea de Drept.

Hobby-uri si pasiuni » Am o pasiune nebuna legata de masini, am avut un BMW E36 (Pisicuta) din 1997, pe langa pasiunea legata de masini imi place sa editez video/foto, imi place sa fac design web, scriptez (in prezent am un proiect pentru un server de FiveM care este in lucru de 4 luni si urmeaza sa fie deschiderea), citesc de cele mai multe ori carti legate de crime/actiune/sf.

O scurta descriere » Salutare, ma numesc Alex, am ajuns la varsta de 23 de ani, sunt nascunt in anul 1997, imi place sa imi dedic timpul lucrurilor din care pot invata ceva, sunt o persoana destul de deschisa la lucruri noi, iubesc masinile, in timpul liber mai fac design web, am facut parte din administratia mai multor comunitati de gaming, unele s-au inchis, altele inca sunt online si prospera. Imi place la nebunie ideea de a administra o comunitate mai mica, sincer comuniatile mari cel putin acum simt ca nu mai sunt de mine asa ca am decis sa vin aici.

Nick CS » Numele meu de CS este aNN0RmaLL.

Nick TeamSpeak3 » Numele de TS3 este aNN0RmaLL.

Joc / Jocuri preferate » Pfuu, chiar nu stiu ce sa zic jucand si pe PC/XBOX/PS4 am multe jocuri preferate dar unele din ele luate strict in ordine aleatorie sunt: Crypto Mining Simulator, Five M, Mortal Kombat 11, Need For Speed Heat, Euro Truck Simulator 2, The Sims 4, ...

Steam ( On/Off ) » Steam ON.

De unde ai auzit de HELLZONE Romania » Sincer sa va spun cautam pe Google tot felul de comunitati mai mici deoarece vreau sa ajut, vreau sa am iar senzatia si fluturii in stomac cand vad ca se ridica o comunitate.